Saturday 4 February 2012

~Anugerah Terindah~

...assalamuailaikum everyone...
i'm in terengganu now, midterm break...huhu
tp just one week holidays, after this no more holiday2..
i must focus to study...final dah dekat (bru je finish midterm exam.hihihi)..
my mom say: usaha dulu, berjaye ke x lain cerita...atas rezeki masing2,yang penting USAHA...
I'm honestly happy get great family in the world..
my mom. my dad n my siblings., I LOV THEM VERY MUCH..
semua sayang family,i'm right??

this picture time raye 2011
happy family,InsyaAllah...=)


ni ayah sy.. sayang ayah..
ayah sy ni pendiam skit, tp klu jumpa kawan fuhhhhh....no komen =)
ayah jgn marah ye!!!...


ni my mom n 2 younger brother..
hakim and faris..
p jalan2 kat Gambang tp x ajak pom..huhuhu


this my brother,,
he still study at miat n already have GF,,hahaha

the green bju kurung tu adik perempuan sy...
she already finish study at secondary school...
waiting for spm result!!! huaaaa.... so berdebar...
dye tau all my secret,hihihi

me and my bff, InsyaAllah d Dunya and dAkhirat..
,Uhibbuki Fillah,

mereka2 lah y very2 important in my life...
mak ayah n my siblings sgt support and always ade time i need them..
luv them very much


No comments:

Post a Comment